رسانه حلقه ی مفقوده ی جبهه حق است،

بی اطلاعی و کم کاری ما در عرصه رسانه ای بسیار مایه تاسف است.

ما شبیه کسی هستیم که بهترین مغازه و اجناس را دارد ولی مشتری ندارد، کاسب های حرفه ای اگر ۱۰۰ تومان داشته باشند ۹۰ تومان هزینه ی تبلیغات میکنند،

شما ببینید سرای ایرانی و دیجی کالا و… بخاطر تبلیغات متعدد مشتری قابل توجهی دارد و الان من هم در نوشته از آنها مثال میزنم و نوعی تبلیغشان میکنم درحالیکه بارها اجناسشان را با فروشگاههای عادی مقایسه کردم و دیدم، با قیمت بالاتر میفروشند ولی چون ویترین و تبلیغ خوبی دارد، مردم استقبال میکنند ولی ما برای تبلیغ دینمون چنین کاری نمیکنیم، بارها گفتم ۷۰ هزار منبر معاویه که میکروفن هم نداشت کاری کرد که هنوز سال ۲۰۰ وقتی احمد بن حنبل گفتند ایرادی ندارد کسی حضرت علی را چهارمین خلیفه بداند به او حمله کردند،

یعنی رسانه ی معاویه کاری کرده بود که هنوز مولای ما در قرن ۲ به عنوان فتنه گر و بی دین معرفی میشد، خب اگر رسانه ی ساده ی معاویه تونست این کار را با امام معصوم بکند ، ببینید رسانه های پیچیده امروز چیکار میتونند بکنند، کار رسانه ای خوب باید وقت بذاری باید تیم باشد و ساعتها فکر کنند تا یک کار خوب تولید شود، باید این افراد حمایت شوند، آمریکا نصف ملتش طبق گزارش های خودشان گشنه هستند و ۷ تریلیون دلار یعنی اندازه ۱۳۰ سال کل بودجه ایران در منطقه ما هزینه میکند ولی چون رسانه هایش قوی است در ذهن بخشی از مردم ما در امریکا یک نفر فقیر نیست و همه چی اوکی است…

ما ضربه ای که میخوریم از رسانه است، رسانه را دریابیم

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *