رفراندوم 12 فروردین و پاسخ به چرایی رای سفید در انتخابات!

۱۲ فرودین ۱۳۵۸ روزی است که ۹۸.۲درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند و این مقدار استقبال مردمی برای یک نظام بی نظیر است.

🔻 دشمنان انقلاب که دم از دموکراسی میزنند، رای ۹۸ درصدی را به رسمیت نشناختند و از روز اول شروع به دشمنی در قالب کودتا و ترور و… کردند و قصدشان براندازی بود، بنده گفتگویی با جواد خادم آخرین وزیر مسکن پهلوی و دستیار بختیار داشتم و ازشون پرسیدم چرا تن به دموکراسی ندادید و با تحریک صدام و حمایت ۳۰ میلیون دلاری او دست به کودتای نقاب( نوژه) زدید؟! گفتند مردم گول خورده بودند و ما باید کودتا میکردیم و رژیم پهلوی را احیا میکردیم! گفتم پس دموکراسی و رای مردم چه میشود؟! گفتند دموکراسی همیشه به نفع مردم نیست!!

✅خلاصه دموکراسی تا وقتی خوب است که به نفعشان باشد، یا از رکسانا گنجی دختر منوچهر گنجی وزیر شاه در گفتگویی که داشتیم، پرسیدم اگر رفراندوم کنیم و ۵۱ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای بدهند شما تمکین میکنید و دست از دشمنی و تحریم برمیدارید؟! گفتن نخیر ما همچنان دشمن نظام می مانیم. گفتم پس دموکراسی چی میشه؟! گفتند خب ما هم باید کار خودمونو بکنیم.گفتم دقیقا بخاطر همین رفراندوم دوباره بی فایده است، چون شما به رفراندوم ۹۸ درصدی تمکین نکردید، الان هم رفراندوم کنیم هیچ فایده ای ندارد.

♦️ هم امام هم آقا به جمهوریت و مشارکت تاکید زیادی دارند و هدف دشمن را دقیق شناسایی کردند ولی ما متاسفانه این خط را پیگیری نمیکنیم و دم انتخابات یادمون میفته چه کنیم.

🔷 به عنوان مثال بنده امسال طبق رصدی که داشتم، میدانستم درصد زیادی رای نمیدهند و از طرفی میدانستم خیلی از این ها با نظام مشکلی ندارند و فقط گلایه و انتقاد دارند و فکر میکنند با رای ندادن میتوانند مخالفت خودشان را با وضعیت موجود ابراز کنند، ازطرفی دشمن امسال تاکید میکرد که رای سفید هم رای به نظام است، خب ما اگر کمی سیاست داشتیم و به آنهایی که میخواستند رای ندهند میگفتیم شما اگر دلخوری رای سفید بده تا هم انتقاد کرده باشی هم با دشمن همصدا نشی ، یقین میدانم مشارکت بالای ۵۰ درصد داشتیم ولی ما اینکارو نکردیم و گفتیم هرکس به لیست انقلابی ها رای ندهد ، با امام زمان و دین و انقلاب مشکل دارد و برادر انقلابی تویت زد ، رای دادن به صورتی ها در حکم محاربه با امام زمان است و نهایتا مشارکت حداقلی شد و به نظر من خسارت بزرگی بود و باید از الان تا ۱۴۰۴ برای مشارکت حداکثری برنامه ریزی کرد.

📌 وقتی من که انقلابی و اهل رصد هستم ، حجت شرعی برای رای به کسی پیدا نمیکنم قطعا یک عده هم مثل بنده هستند و بهترین راه این بود که بگوییم اگر به هر دلیلی نمیخوای رای بدی و با دشمن ایران و ایرانی هم نمیخوای همصدا بشی ، رای سفید بده تا هم با دشمن همصدا نشدی هم انتقاد خودتو اعلام کردی.

👈 و اما سوالی که برخی دوستان پرسیدند را امروز میخواهم جواب بدهم گرچه به نظرم همه ی این ها تاکتیک های سیاسی است و نباید گفته شود ولی چه کنیم که باید بگیم تا یک عده بدانند وگرنه ول کن داستان نیستن، گرچه در نهایت من دستم رو میشود و یک مهره ی مهم شما میسوزد ولی بخاطر تغییر رویکرد فعالیتم امروز این رو هم توضیح میدهم.
🔰اینکه رای سفید دادم خب حجت شرعی نداشتم و هرچی تحقیق کردم به شخصی نرسیدم و بنده چندسالی است به نظر خودم عمل میکنم و باید حجت شرعی داشته باشم و نظر شما برای من حجت نیست، ولی قصد اعلام هم نداشتم.

📌 چرا اعلام کردیم؟! از آنجایی که فعالیت اصلی من ، با براندازان است و اساسا برند شیخ فرهاد با گفتگو با براندازان شکل گرفته است، اطلاع پیدا کردم در گروههای مختلف میگویند ۵۱ درصد رای ندادند، ۸ درصد هم رای سفید دادند که آن را هم مصادره میکردند، بنده اومدم توییت زدم من ۸۸ کلا رای ندادم ، الان هم رای سفید دادم، پس رای ندادن و رای سفید دادن مساوی برانداز بودن نیست، من که ۸۸ کلا بی طرف بودم و الان انقلابی هستم هم چنین رای دادم پس شما نمیتونید مصادره کنید.
🔘الحمدلله بین براندازان پخش شد و برخیشون گفتند وقتی شیخ فرهاد چنین است پس نمیشه از رای ندادن و رای سفید دادن حدس بزنیم همه ی اینا براندازند، خب این یک تاکتیک است که من میدانم بین خودی ها ضربه میخورم ولی هدف من میدان دیگری است که اونجا موفق شدیم و بخاطر دفع یک مفسده ای باید اینکارو بکنم ولی چون دوستان در فضای فعالیت ما نیستند، برداشت صحیحی نمیکنند ولی اساتیدی که میدانند بنده ، تخصصم در چه زمینه ای است ، بعد همین کار کلی تحسین کردند. الان هم هروقت این شبهه را بگویند، جوابش همین است، مگه شیخ فرهاد از نظر شما براندازان ، انقلابی نیست؟ میگویند بله ، میگویید شیخ فرهاد هم چنین است پس نمیتونید ۶۷ درصد مردم را برای خودتان مصادره کنید.

این یک ترفندی بود که بخاطر اصرار شما سوخت، حالا آرام باشید و مطمئن شوید هنوز در آغوش انقلابم😊 ولی بدانید با عدم درکتون از فضای فعالیت سیاسی کشور فقط دارید آسیب میزنید و اساسا نمیدانید جنگ ترکیبی چه شکلی است. مخلصیم. یاعلی…

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫8 نظر

  • شهید محمود رضا بیضایی

    بابا بس کنید اختلافات بین خودتون رو . به ما چه که شما با هم سازگار نیستید . چرا اختلافات رو بین خودتون حل نمیکنید شماره هم دیگه رو ندارید من براتون گیر بیارم . یه زنگ بزنید با هم اختلافات رو حل کنید یه روز با سعیدیسم یه روز رائفی پور یه روز با …. . بابا خسته شدیم کل کار محور انقلاب شده پاسخ به هم سنگری . اینقدر جبهه خودی رو نزنید البته اگه خودی هستین . تمام

    1403-01-14 در 20:10
  • سعید

    سلام، شیخ جان از جبهه انقلاب دلسرد نشو
    ایرادی نداره اگر مردم بعضی از تاکتیک ها رو یاد بگیرن، ولی همیشه کج فهمی ها وجود داشته از زمان حضرت امیر تا به امروز
    مگه کم آزار دادن امثال شهید مطهری رو که خودش میگه من از قم فرار کردم
    یا شهید بهشتی که میگه من رو در قم تکفیر میکردن، دلخور نشو
    اگر میدونی کاری که میکنی حق و برانداز سوز است با توان بیشتر ادامه بده و اهمیتی به حرف های به اصطلاح انقلابیون نکن و مسیرتو بر راه حق ادامه بده، سخته شاید این اهمیت ندادنا اما چاره چیست؟ باید راه حق رو رفت
    امان از حسادت ها که نمیتونن موثر بودن افراد رو ببینن

    1403-01-12 در 13:15
  • خیرخواه

    متاسفانه آقای فتحی هم مثل اغلب ما دچار خطای یکدست نگری جامعه شدند و در مطلبی که ذیل کلیپ ایتا نوشته حرف‌های تند این زن به حاجاقا سید را تلویحا ، نظر و گفتمان عموم مردم دانسته اند در حالی که جامعه هیچگاه کاملاً یکدست نبوده و نخواهد بود در همین جامعه فعلی هم خود ما شاهد ارادت بسیاری از مردم به همه سادات و روحانیون سادات و غیر سادات هستیم حتی برخی از مردم به همین مسئولین فعلی هم به دور از شائبه ها و اغراض شخصی اظهار علاقه قلبی می کنند ولی افرادی هم هستند که اصطلاحا به خون اینها تشنه هستند مهم است که بدانیم نه اینها و نه آنها تمامیت جامعه نیستند اما در تعیین استراتژی ها و برخوردها و حتی کلماتی که بر زبان می آوریم باید به درصد تقریبی این بخشها در مخاطبان حاضر و آنها که ممکن است بعداً فیلم یا صوت ما را ببینند و بشنوند توجه کنیم و البته زیربنای همه تفکرات و عملکردها باید مبانی شرعی و رضای خدا باشد
    ضمناً مطلب رای سفید آموزنده بود گرچه من خودم همین مطالب را با صرف دهها ساعت وقت به خیلی‌ها گفتم و بعضی را هم که قبلا رای نمیدادند قانع کردم که حداقل رای سفید بدهند ولی غالبا همین تفکر صفر یا صد را داشتند خودم هم چون در اواخر وقت به گزینه های مناسبی رسیدم رای سفید ندادم
    با تشکر از توجه شما التماس دعا یاعلی مدد

    1403-01-12 در 12:49
  • علی

    ما شرکت کردیم . به خاطر حرف آقا . ولی شما بعدش گفتین این بار هم فرقی نداره . وقتی آشغالها سرحکومت هستن و با رای من هم فرقی نمیکنه پس بیخود تبلیغ میکنید که بریم رای بدیم.

    1403-01-12 در 12:27
    • سید محمد

      آخه این چه حرفیه شما داری با ابزار غلط هدف درستی که در ذهنت هست رو پیش میبری
      در صورتی که دین اینو تایید نمیکنه و هدف وسیله رو توجیه نمیکنه
      با اون همه نماینده من نمگم بین خوب و خوبتر بلکه شما بین بد و بد تر حداقل باید بد رو انتخاب کنی
      و نهایتاً برای اینکه بگی همه اون نفرات که رای ندادن یا رای سفید دادن ضد انقلاب نیستن از استدلال های دیگه استفاده کنید و…
      التماس دعا و تفکر

      1403-01-13 در 03:10
      • مش سعید

        والا شما که اینطور دارید حرف میزنید آیا صحبت های رهبر رو هم در مورد رای سفید، گوش کردید؟ خوندید؟

        1403-01-13 در 05:17
        • مش سعید

          مخاطب حرف قبلی من آقای سید محمد بود، با آقای فتحی نبودم، سایت اشتباه نشون میده. 🤦‍♂️

          1403-01-13 در 05:20
          • سید محمد

            وظیفه خواص در قبال شناساندن اصلح

            س۸. وظیفه روحانیون و خواص در قبال شناساندن فرد اصلح چیست؟ آیا از لحاظ شرعی تکلیفی بر عهده آنها می باشد؟

            ج. همگان به ویژه خواص و علما وظیفه دارند با حداکثر دقت، افراد اصلح را با حجت شرعی شناسایی کرده و به مردم معرفی کنند و مردم را در انتخاب درست یاری دهند. عدم دخالت خطرناک است؛ دخالت بدون بصیرت و حجت هم خطرناک است.

            معیارهای نامزد اصلح

            س۹. به نظر معظم له معیارهای نامزد اصلح چه مواردی است؟

            ج. با وجود شرایط قانونی، اهم معیارهای اصلح به شرح زیر است:

            – تدیّن؛
            – تعهّد و خوشنامی؛
            – وفاداری به انقلاب و ایستادگی در راه آن؛
            – عزم، اراده و نفوذ ناپذیری در مقابل دشمن و افراد ناصالح؛
            – دارای برنامه و کفایت لازم؛
            – مرعوب نشدن در مقابل دشمنان؛
            – ساده زیستی و دوری خود و بستگان از اشرافی ­گری؛
            – مردمی و آشنا به درد مردم، خدمتگزاری؛
            – اعتقاد واقعی به راه امام راحل(ره)؛
            – تقید به مسائل اخلاقی نظیر پرهیز از معامله­ گری، رشوه و توصیه پذیری و توجه به منافع طبقات محروم جامعه؛
            – تثبیت مواضع عزت آفرین، صحیح، عاقلانه و حکیمانه انقلاب و نظام؛
            – پرهیز از اسراف یا هزینه از بیت المال یا اموال شبهه ناک در تبلیغات و غیر آن؛
            – پرهیز از طرح اموری که در اختیار آنها نیست؛
            – شناخت اولویت ها و فوریت های نظام و مردم و پرداختن به آنها؛

            وظیفه شخص در صورت نشناختن نامزد اصلح

            س۱۰. اگر اصلح را نشناسیم وظیفه چیست؟ از طرفی اگر تحقیق کنیم و به شخص اصلح نرسیم می توانیم در انتخابات شرکت نکنیم؟

            ج. در تشخیص فرد اصلح می توانید از کسانی که به لحاظ تعهد دینی و بصیرت انقلابی مورد اعتمادند، کمک بگیرید و در هر صورت شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی است.

            رأی سفید

            س۱۱. حکم رأی سفید و بی نام دادن چیست؟ در صورت عدم شناخت و تحقیق، یا تحقیق کافی و عدم وصول به نتیجه و تحیّر در انتخاب اصلح چطور؟

            ج. در هر صورت اگر رأی سفید دادن موجب تضعیف نظام اسلامی باشد، حرام است.

            واقعا بین اون همه نماینده نشه تا حدودی فرد اصلحی پیدا کرد کمی دور از انصاف هست …
            و برای توجیه کارت بگی این یه ترفند بود که هدر رفت بدتره…

            1403-01-28 در 23:22