انتظار سقوط انقلابی

ما همین هستیم، همین قدر منتظریم که یکی سقوط کند، دیدی گفتم سقوط میکند، دیدی سقوط کرد، دیدی گفتیم با ما نیست، دیدی سرباز نظام و رهبری نیست، دیدی فیلم بازی میکند، دیدی دیدی دیدی…

من که میدانم این مطلب را بگویم چه واکنش هایی خواهم شنید ولی باید همه بدانیم که اگر کسی 90 درصد هم با ما همفکر بود، میگوییم نه، تو سقوط کردی و دفعه ی بعد، دستت بیشتر رو میشود و اساسا تو الکی گفتی متحول شده ای، تو همان آدم قبلی هستی و…

خواستم ثابت کنم آن 60 درصدی که رای ندادند بخاطر همین نگاه است؛ اگر رای میدادند تهش میگفتید تو چون حجاب نداری ، ریشتو زدی، اصلاح طلبی ، رای سفید دادی، فلانی بیساری پس با مانیستی و داری فیلم بازی میکنی اگر راست میگویی باید کپی ما باشی، ذره ای با ما فرق داشته باشی کاری میکنیم از رای دادنت پشیمان بشوی، خب وقتی رای بدهد فحش میخورد، رای ندهد فحش میخورد چرا باید رای بدهد؟! وقتی رای دادن و ندان برای ما یکی است چرا باید رای بدهد؟! چرا باید هم از برانداز و دوست و آشنا فحش بشنود هم ما بهش تیکه بندازیم؟!

شیخ فرهاد فتحی مدتی است که در بخشی از جبهه انقلاب سقوط کرده است، خب این به نفع کیست؟! مثلا من سقوط کنم به‌نفع جبهه شما است یا به ضرر جبهه شما؟ شما یک نفر که در ۹۰ درصد با شما همفکر است و از جبهه شما دفاع میکند را از دست میدهید، یعنی شما فردی صددرصدی را میپسندید. چه جالب آیا تا به حال به جمهوری اسلامی صددرصد آرمانی هم فکر کردید؟! با همین نگاه، حال که جمهوری اسلامی صددرصدی نیست ، نزد شما باید مردود باشد، ببینید چقدر نگاهتان اشتباه است.

تا این رویکرد درست نشود و‌نگاه جامعی بر ما حاکم نباشد که اگر کسی ۵۰ درصد هم به قول رهبری همفکر ما بود او را انقلابی بدانیم ، هربار ریزش بیشتری خواهیم داشت و اگر رویشی هم اتفاق بیفتد بعد ازمدتی خسته میشود و رها میکند.

نه مریضم، نه میخواهم دیده شوم، فقط و فقط میخواهم با روش های مختلف و با رسم شکل نشان بدهم که ما درعمل دنبال جذب و مشارکت حداکثری نیستیم و اتفاقا همان تعدادی که هستند را هم میخواهیم دفع کنیم.

کاش یکی میگفت: شیخ فرهاد دمت گرم که مثل ما پای صندوق آمدی و دمت گرم که مردم را به مشارکت دعوت کردی ، میتوانستی مثل آن ۶۰ درصد تو هم رای ندهی و کسی را هم دعوت نکنی، آفرین شیخ فرهاد تو ۹۹ درصد راه را آمدی و ماجوری ولی ما ازتو انتظارمان بیشتر است و دوست داشتیم نمره ۱۰۰ بگیری نه ۹۹، دعا میکنیم دفعه بعد ۱۰۰ بگیری، شیخ فرهاد ما میدانیم تو با مایی، میدانیم دلت با ماست، میدانیم داری برای مظلومیت رهبری و جبهه انقلاب غصه میخوری ، شیخ فرهاد نکند که فکر کنی ما تورا سقوط کرده میدانیم، نه، تو امکان ندارد که سقوط کنی، تو هم سقوط کنی ما قبول نمیکنیم و…؛ خب این یک‌رویکرد است که انسانها جذب میشوند و اشتباهی هم اگر دارند جبران میکنند ولی یک رویکرد هم همین است که در این چندساعت دیدید که نه کسی قبول میکند ، بیشتر هم لج‌میکند.

با رسم شکل علت مشارکت حداقلی را برایتان ترسیم کردم، فقط آنقدر ناراحتم، از وقتی که شنیدم همه باهم جمع شدیم و ۴۰ درصد مردم آمدند ، گفتم همه باهم باختیم و کاش همه باهم رفیق بشویم و برویم دست آن ۶۰ درصد را هم بگیریم و با تمام اختلافات به سمت ایران قوی حرکت کنیم.

هرآنچه تا الان گفته اید را حلال میکنم و شیخ فرهاد با رویکرد جدیدی در روزهای بعد فعالیتش را ادامه خواهد داد. منتظر خبرهای خوب باشید. همه ی نقدهاتون هم درست بود و امیدوارم من هم مثل شما نمره ۱۰۰ بگیرم.

به انتظار بایستیم نه آنکه بنشینیم؛ خیلی مخلصیم. یاعلی..

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫6 نظر

  • بهاری

    سلام آقای فتحی حرفی داشتم درمورد مطلبی که درگروه ایتا راجع به رهبری درموردتذکر ایشان درخصوص رسیدگی به امورمردم ورفاه عمومی نمیدونستم کجا براتون بنویسم من کتاب پیکان سرنوشت ماکه توسط پسر آقای محمودیه خیامی نوشته شده راجع به مصادره ایران ناسیونال وملی کردن ساخت خودروکه توشط شورای انقلاب تصویب شد نظرم راجع به امام ورهبری بسیار منفی شددرمورداین مصادره هایا دزدیهای اول انقلاب ازسرمایه داران وصنعتگران تحقیق کردم منابع زیادی پیدا نکردم دراین خفقان فرهنگی اجازه چاپ به کتابای مخالف نمیدن من قبلاز این اغتشاشات این کتاب رو خوندم ونظرم نسبت به رهبری وامام کلا تغییر کردندانم کاری ازخودامام شروع شد وقتی توسرمایه دار وصنعتگر رو فراری دادی نگفتی شکم مردمت روچجوری میخوای سیر کنی دیگه کسی برای صنعت سرمایه گذاری نمیکنه خیامی گفته بود مثل اینکه بچه من رو ازم گرفتن ایران ناسیونال رو باخون دل ازسال ۴۲ شروع کرداگه شما میتونین ذهن منرو روشن کنین من نمیتونم امام ورهبری رو که این مصادره ها رومدیریت کردن وایران روبدبخت کردن ببخشم من به حرفای امام مثل نمازم اهمیت میدادم ولی الان…..

    1402-12-21 در 07:08
  • نسیبه عالی پور

    خواهیم
    یکی به به روحاتی تازه به دوران رسید گفت شیخک
    امام خمینی هم کم لعن و نفرین نکرد این جماعت شیخک را
    شما از راه رسیدی به خود گرفتی
    چه وجه تشابه بین خودتون و اون شیخک دیدید که فکر کردید خودتونید؟
    دو
    من مطالب شما را دنبال میکنم مدتهاست
    غیر شما را هم میخونم چپ و راست این وری و اون وری و یه وری
    اولا سطح چهارید که سطح چهار باشید
    البته همچی هم سطح والایی ندارید پس ننازید
    منتظری قائم مقامی داشت سفیه بود و سفیه مرد
    طرد شد به زباله دان تاریخ انشالله زمان شناس نبود.
    شما هم محکم بپا
    رای ندادی رو حرف امام زمانت پا گذاشتی اخوند سطح چهار افتخار هم میکنی. یاللعجب!
    دو
    وقتی اطلاع کافی ندارید و سابقه نشون داده زمانه شناس قوی هم نیستید
    اقا عشق و حال اوتوری رو چشیدی حالا کج شدی این طرف ماشالله به ظرفیتتون هم از توبره میخورید هم آخره نوش جان.
    اما دیگه ادا عقلای همه چیز دان رو در نیارید
    صاحب کدام بصیرت و اطلاعات هستید که شدید مثل علیمی مداح اهل دشمن
    گنداب که دیدید میگید یه لایک حسابی ازش بگیرم
    هرجه اسلام ضربه خورد از روحانی نما خورد
    حتی اگر سطح چهار حوزه باشن.
    به نفع کجای دین داری قلم میزنی؟
    شما که بیشتر در دل تشکیک ایجاد میکنی دین رو خپب شناختی که خوب بلد نیستید دفاع کنید
    یا لایک ابی اینستا خوب میچربه.
    شما راوی اول قصه ها نباشید سابقه نشون داده بعدا به هزار مدل باید لاپوشانی کنید
    عذر خپاهی هم که بلد نیستید.
    با همون فخر اور دم خور باشید بهتره شاید این دائم الخمر رو تونستید هدایت کنید.
    وسلام علی من التبعی الهدی
    از نقد دلسوزانه ناراحت نشید
    بهتر از تعریف خائنانه است

    1402-12-21 در 00:37
    • بهاری

      آنکه هم آخور وهم ازتوبره خوردرفسنجانی ملعون بود

      1402-12-21 در 07:11
  • مهدی

    سلام برادر شیخ فرهاد
    طولانی نمی نویسم که اذیت نشی می دونم پیام زیاد داری
    هم تو هم سعیدیسم دیگه بیش از حد دارین به هم می پردازین، دیگه شورش در اومده و این یعنی نفسانیت تو کارتونه و این وسط خدا رو در نظر نمی گیرین
    وگرنه شمایی که این همه دشمن مشترک دارین نباید انقد به هم بپرین و ذهن مخاطب رو درگیر کنین
    اونی که دشمن رو واضح روبروش ببینه به هم سنگرش گیر نمیده
    برادرانه بهت بگم، آخرتتو نفروش

    1402-12-20 در 22:12
  • s

    1402-12-20 در 22:11
  • مهدی

    سلام برادر شیخ فرهاد
    طولانی نمی نویسم که اذیت نشی می دونم پیام زیاد داری
    هم شما هم سعیدیسم دیگه بیش از حد دارین به هم می پردازین، دیگه شورش در اومده و این یعنی نفسانیت تو کارتونه و این وسط خدا رو در نظر نمی گیرین
    وگرنه شمایی که این همه دشمن مشترک دارین نباید انقد به هم بپرین و ذهن مخاطب رو درگیر کنین
    اونی که دشمن رو واضح روبروش ببینه به هم سنگرش گیر نمیده
    برادرانه بهت بگم، آخرتتو نفروش

    1402-12-20 در 22:10