یافته‌های دانشگاه بیرمنگام از عدم تحریف قرآن می‌گوید!

❇️ دانشگاه بیرمنگام انگلستان در سال 2015 از کشف قرآنی که مربوط به زمان حضرت رسول صلی الله علیه و آله می باشد و دقیقا منطبق با قرآن امروزی خبر داد.

💡دانشگاه بیرمنگام این تیتر را برای نوشتارش انتخاب کرده است :

🔻Birmingham Qur’an manuscript dated among the oldest in the world

⬅️ نسخه خطی قرآن بیرمنگام یکی از قدیمی ترین نسخه های جهان است

🔻Radiocarbon analysis has dated the parchment on which the text is written to the period between AD 568 and 645 with 95.4% accuracy…

⬅️ تجزیه و تحلیل رادیوکربن، پوستی را که متن روی آن نوشته شده است، با دقت 95.4 درصد به دوره بین 568 و 645 بعد از میلاد تاریخ گذاری کرده است. این آزمایش در آزمایشگاهی در دانشگاه آکسفورد انجام شد. در نتیجه این برگها نزدیک به زمان حضرت محمد (ص) است، که عموماً تصور می شود بین سالهای 570 و 632 پس از میلاد می زیسته است.

📕نکته ی قابل توجه این است که در پایان مقاله دقیقا اعلام می شود که قرآن دانشگاه بیرمنگام ( از قدیمی ترین قرآن های جهان که به دوره ی زندگی پیامبراسلام برمی گردد) با قرآن های امروزی منطبق است و این یعنی پایان راه برای مدعیان تحریف شده بودن قرآن

🔻These portions must have been in a form that is very close to the form of the Qur’an read today…

⬅️ این بخش ها باید به شکلی بسیار نزدیک به شکل قرآنی باشند که امروزه خوانده می شود، این امر از این نگرش که متن قرآن تغییر اندکی داشته (منظور در رسم الخط است ) یا هیچ گونه تغییری نداشته، حمایت می کند. [قدمت] این بخش ها می تواند نزدیک به زمانی که انتظار می رفت( دوران پیامبر اسلام) باشد.

منبع:
http://www.birmingham.ac.uk/news/latest/2015/07/quran-manuscript-22-07-15.asp

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *