✅ بی معرفت های پرتوقع…

بارها از بی معرفتیِ سلبریتی ها نوشتیم ؛ افراد معروفی که نوعا با روابط و با پول بیت المال معروف شدند و بهترین زندگی را در سایه ی نظام جمهوری اسلامی دارند ولی هیچوقت در بزنگاه ها، کنشگری درستی نداشته اند، یا نمکِ روی زخم بودند و یا نهایتا سکوت کردند.

در ماجرای اخیر هم همین اتفاق افتاد و شاهد سکوت این عزیزانِ بی معرفتِ پُرتوقع بودیم ؛ با اینکه خیلی از سیاستمداران دنیا تسلیت گفتند و کشورهای مختلف عزای عمومی اعلام کردند، خواننده ای مثل ابراهیم تاتلیس که جزء بهترین خواننده های ترکیه هست ، شهادت شهدای خدمت را تسلیت گفتند ولی جز افراد معدودی، تقریبا همه ی سلبریتی ها سکوت کردند.

خب نمیشود هی گلایه کنیم باید ببینیم مشکلِ کار کجاست؟!

🔶ظاهرا مشکل اصلی در سیاستگذاری صدا و سیمای ماست؛ هر مجموعه ای که نوع سلبریتی های آن درعمل، درخدمت جبهه ی دشمن باشد نه جبهه ی حق، قطعا باید در سیاستگذاری آن تجدید نظر جدی کرد، صدا و سیمای ما به یک گاو پلنگ شتری تبدیل شده است که همچنان با سیاست های اشتباه اداره میشود ، از طرفی برای اینکه چند دقیقه به نیروهای ارزشی و انقلابی آنتن بدهند کلی دقت و استعلام انجام میشود و با کمترین اختلاف نظر، استعلامش منفی میشود ، از طرفی افرادی که زاویه ی اساسی با ارزش های انقلابی و حتی با ارزش های اسلامی دارند بارها به او موقعیت دیده شدن میدهند.

🔷🔶این مقدار بی توجهی یا نفوذ است یا جهالت؛ برای نفوذ سندی ندارم ولی برای جهالت میتوانم نمونه های مختلف ذکر کنم تا ثابت شود، چقدر جاهلانه است.

✍️البته باید منصف باشیم؛ این بی معرفتی فقط مربوط به هنرمندان نیست، شما یکبار آخوندهایی که سالهاست در صدا و سیما هستند را بررسی کنید ، البته مرادم آنهایی است که توسط صدا و سیما معروف شدند نه آنهایی که قبل از آن معروفیتی داشتند، صدا و سیما یک عده آخوند گمنام را معروف کرده است، گرچه با ساعتها آنتی که دراختیار داشتند مخاطب قابل توجهی ندارند ولی به سهم خودشان در مواقع حساس، کنشگری درستی ندارند.

🔰یادتان است در اغتشاشات گفتیم فلان آخوند که از صبح بخیر بچه ها تا خندوانه حضور داشت چرا فعال نیست؟ نهایتا گفتند فیلترشکن نداریم! خب اونیکی چرا فعال نیست گفتند او وقت فعالیت مجازی ندارد ، خب اونیکی چی؟ او هم میگوید سکوت من به نفع نظام است تا در مواقع حساس بتوانم کاری کنم! عه؟! حساس تر از اغتشاشات اخیر که رهبری، عملیات روانی دشمن را تحسین کرد و برخی خودی ها هم خودشان را باخته بودند، پس کِی قرار بود خودتان را خرج نظامی کنید که نمک خانه تان هم از آن نظام است ولی خیالشان راحت است، اغتشاشات که تمام شود، نیروهای جهادی که فعال بودند را با یک پروژه و عملیات رسانه ای به جون هم میفتند و بین نیروهای ارزشی دعوای تندرو و صورتی راه اندازی میشود و این عزیزان دوباره در صدا و سیما مشغول ارتزاق بیت المال میشوند بدون اینکه کسی ازشون سوال کند شما یکسال اخیر کجا بودی؟!…

🔷آری؛ این عزیزان دراثر همنشینی با بدنه ی صدا و سیما، دچار خطای محاسباتی شدند و به جای اینکه اینا تبیین گر اونا باشند ، اونا در اینا اثر گذاشتند و تبدیل به آخوندهنرمند شدند.

🔶🔰ازطرفی دهه ۶۰ یک تفکر اشتباهی بین خانواده های انقلابی مذهبی بود و اجازه ندادند فرزندانشان وارد عرصه ی هنر و ورزش حتی برخی رشته های علمی شوند و در اثر این تفکر غلط نوع هنرمندان و ورزشکاران ما از خانواده هایی هستند که اولویتشان مذهب و انقلاب نیست و با مذهبی ها با دست خودشان ، صحنه را به طیف مقابل تقدیم کردند.

و اما چه باید کرد؟! چاره ی کار مشخص است؛ هم باید این تفکر از بین رود و بچه انقلابی ها وارد تمام عرصه ها شوند و برای خودشان تکلیف بدانند که خون دل بخورند و هنرمند انقلابی شوند هم مدیران صدا و سیما یک تجدیدنظر اساسی در سیاست های خود کنند. نمیشود افراد ساکت و‌ حتی فعال در اغتشاشات در آنتن شما باشند ولی نوع بچه های انقلابی یا فرصت دیده شدن پیدا نکنند یا استعلامشان همچنان منفی باشد. یاعلی…

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 نظر

  • داریوش

    سلام گفته اید:

    🔷🔶این مقدار بی توجهی یا نفوذ است یا جهالت؛ برای نفوذ سندی ندارم ولی برای جهالت میتوانم نمونه های مختلف ذکر کنم تا ثابت شود، چقدر جاهلانه است.

    من هم سندی ندارم اما حدس می زنم اگر نهادهای امنیتی پیگیر باشند قطعا رگه های از نفوذ را پیدا خواهند کرد. (هرچند برای مزدوران و منافقان فرهنگی به هیچوجه لارم نیست وابستگی خود را آشکار کنند اما در بزنگاه هایی مثل ظهور دولتهای فرمان پذیری مثل اصلاحات و اعتدال نشانه هایی بروزمی دهند.)
    اما اماره و حتی دلایلی برای نفوذ :چون کاملا محال است دشمنانی مانند صهیونیست ها ، فراماسون ها ،بهایی ها ، و حتی اخیرا سازمانهای انحرافی مثل مجاهدین خلق و غیره که :

    1-با ایران و جمهوری اسلامی کینه دیرینه و پدرکشتگی دارند و همه تلاش خود را در راه فنای این بنا مبذول کرده اند (اما صرفا اراده الهی و لطف امام زمان ع و نه اعمال بی مقدار امثال بنده مانع انهدام کلی این ملک شده است.)
    2- برنامه های کوتاه میان و بلند مدت 50 ساله دارند ، سازمان دارند، به روشهای ماکیاولی باور والتزام عملی دارند …
    3- به روش استحاله فرهنگی و اعتقادی و استعمار نو (ظاهرا از زمان اندلس و لی در واقع از زمان خلقت انسان و یا ظهور قوم یهود ) و لزوم و تاثیر فوق العاده آن باور والتزام عملی دارند و بارها لذت پیروزی در این راه را چشیده اند…
    4- سابقه و تجربه طولانی و سیاه و مستندی در نفوذ و اختلاف افکنی موفق اختصاصا در خود ایران دارند.
    5- خود موسس تلوزیون شاهنشاهی بوده و ید طولایی در کار رسانه داشته باشند…

    عرصه را برای انسانهای ساده دل و خوش خیال و ظاهربینی همچون برخی مسئولین بی تجربه اول انقلاب خالی کنند و خود را از این مهمانی مجلل و دوسر سود محروم کنند. نفوذ امثال کلاهی و … پیش چشم ماست.
    لذا خوب است دلسوزان این مملکت و اسلام با چشم بدبینی به سازمانی نگاه کنند که بطور نامحسوس اثرات عمیق و موثر و طولانی مدتی در اعتقادات و اعمال ابنای کشور دارد.
    مجملش گفتم نگفتم زان بیان ….!

    1403-05-02 در 07:22
  • جواد

    سلام. با سپاس از زحمات مخلصانه شما که شهیدگونه در تلاش شبانه روزی هستید، در تحلیل اوضاع کنونی فرهنگ جامعه بجای درگیری با یکدیگر باید متحد باشیم و بدانیم دشمن برای بدبینی و تفرقه، شبانه روز و برنامه ریزی شده و منسجم کار می کند . ما در این جبهه شیخ فرهاد های زیادی لازم داریم. خرابی های فرهنگی جامعه بیشترش نتیجه بمباران های سنگین تهاجم فرهنگی لشکر دشمن است .. به جان هم نیفتیم

    1403-05-02 در 05:50
  • عباس عشقی

    چناب شیخ فرهاد شما اشتباه میکنید
    بجای این که بخواهی ازنظام حمایت کنی
    باندانم کاریهایهایت ازبراندازها بیشتر به نظام ضربه میزنی مخصوصا درانتخابهایت
    زیاد اشتباه داری

    1403-03-06 در 15:35
    • رها

      سلام شیخ فرهاد، دقیقا همین هست، متاسفانه قشر مذهبی حتی اماکن تفریحی همچون کوه رو هم تقدیم غیر مذهبی ها کردن.

      1403-03-06 در 23:55
  • مقیمی

    بسیار عالی بود. خدا حفظتون کنه که حرف دل ما رو زدید

    1403-03-06 در 11:55