گزارش فعالیتی از قرارگاه غدیر تا ظهور

از سال ۹۸ که به صورت جدی وارد کار
رسانه ای شدم، در پلتفرم های مختلف فعالیت کردیم، اینستاگرام با صفحات شیخ فرهاد و اسلامکده و منهای جهل فعالیت کردیم ولی همه صفحاتمون با فالور بالا مسدود شد و الان صفحه پنجم با ۱۱۲ هزار فالور در اینستاگرام داریم که آن هم محدود شده است ولی با تمام مشکلات الحمدلله بازخوردهای خوبی گرفتیم.

در کلاب هاوس ۳۵ بار صفحات ما، با ریپورت ضدانقلاب مسدود شد و تنها آخوند انقلابی بودیم که در دوسالی که در کلاب بودیم شلوغترین اتاق ها را برگزار کردیم، اتاق های ما از همه تفکرات حاضر میشدند و چندین ساعت، دوسه هزار نفر شنونده لایوصوتی داشتیم، دوسه نفر دیگر هم بودند ولی بخاطر اینکه فضای کلاب را نمیشناختند، شنونده ای نداشتند و گاهی اوقات با ۱۰ نفر شنونده اتاق برگزار میکردند که مایه آبروریزی میشد و میگفتند جبهه انقلاب شنونده ندارد که همان جا میگفتیم ربطی به جبهه انقلاب ندارد و اتاق های ما از اتاق های مخالفین شلوغتر است، هم اپدیت جدید کلاب موجب شد کلاب هاوس از رونق بیفتد هم مشکلاتی ایجاد شد که از فعالیت جدی صرف نظر کردم و الان هرزگاهی سری میزنیم و با مخالفین گفتگو میکنیم که گاهی در کانال منتشر کردیم و‌ ملاحظه کردید.

در توییتر هم زمان اغتشاشات به صورت جدی وارد شدیم و الحمدلله موثر بود و محمد منظرپور از افراد مهم ضدانقلاب اقرار کرد که بخاطر فعالیت چند نفر در توییتر و کلاب هاوس زمان اغتشاشات بازنده شدند که یکی اسم حقیر بود که برخی از عزیزان هم همان زمان پیام دادند و تشکر کردند.

در پلتفرم های داخلی هم که اطلاع دارید، در ایتا با تمام هجمه ها و مشکلات بزرگترین کانال روحانیت و‌دومین کانال بین کنشگران هستیم.

در روبینو هم بزرگترین صفحه روحانیت با نیم میلیون فالور و در ویراستی هم فعال هستیم.

خب اینا رو گفتم تا دوستان جدید مطلع شوند؛ چون برخی اطلاع ندارند و در پی وی میپرسند و یکی یکی نمیشه جواب داد.

تا عید غدیر امسال با یک گوشی ساده فعالیت میکردیم، نه از ارگانی کمک گرفتیم نه حتی مردم، ولی در ایتا چون نمیشود بدون تبلیغات کانال داری کرد و مدل ایتا تبلیغ محور است و همه کانال ها با تبلیغ رشد کردند، یا باید از جایی پول بگیری یا تبلیغات بگیری یا خودت پول داشته باشی یا مردم کمک کنند،یا دوره بفروشی، ما از مردم درخواست کردیم و کمک کردند و کانال ایتا رشد کرد ولی مثلا روبیکا هزینه تبلیغات زیادی ندارد و هزینه ی زیادی نکردیم.

عید غدیر طرح قرارگاه را مطرح کردیم و نظرسنجی شد و رای بالایی آورد و استارت زدیم تا هم کار رسانه ای با کیفیتی تولید کنیم هم کارهای مختلف انجام بدیم که الحمدلله هم مخاطبین هم دوستان خیری که میشناختیم کمک کردند و قرارگاه به صورت مردمی راه اندازی شد.

البته درکنارش کارهای دیگر هم انجام دادیم که همان زمان گزارشات مستند را درکانال ارائه دادیم از آزادی زندانیان تا قربانی و اطعام برای غدیر.

این کار هم از نیمه شعبان استارت زدیم و برای اولین بار با کمک شما ۲۲ جهیزیه به نیازمندان دادیم.

خلاصه قرارگاه تقریبا یک ماهه به صورت جدی کارشو شروع کرده است، سنگ اندازی هم کم نیست، چون به قول رفقا اولین بار است که مردم به یک طلبه این مقدار اعتماد کردند و قطعا این هم برای من مسئولیت میاره که حواسم باشه تا بیشتر کار کنم هم برخی به هر دلیلی چشم دیدن این مساله را ندارند، البته این هم بخاطر رسانه نابلدی جبهه ماست وگرنه اگر کسی در جبهه اصلاحات چنین حمایتی از طرف مردم میشد همه رسانه هاشونو پر میکردند که ببینید مردم با ما هستند و…، ولی ما متاسفانه در رسانه تعطیل هستیم و خدا هم بگوید یک عده قبول نمیکنند.

برخی در ماه مبارک با پیامبر از مدینه خارج شدند. بعد گذشت مسافت پیامبر فرمود: روزه خود را افطار کنید. در پاسخ گفتند احتیاط میکنیم و روزه را نمی‌شکنیم…

خلاصه برخی دوست دارند جلوتر از ولایت حرکت کنند و قطعا برای خودشان هم حجت شرعی دارند و ما هم به عنوان برادرمون همیشه دعاشون میکنیم و بعد این با تاکید موکد اخیر آقا همان مقدار قبلی که جواب میدادیم هم جواب نمیدیم، چون همه چی مشخص است و باید زمان بگذرد تا مسائل روشن شود.

الان تلاش ما در قرارگاه این است اولا تولیدات رسانه ای با کیفیتی تولید کنیم ثانیا افرادی را تربیت و وارد رسانه کنیم ثالثا قرارگاه محلی باشد که کلاس ها و دوره ها و دورهمی هایی با اقشار مختلف مردم داشته باشیم.

برخی در همین یک ماه اخیر محقق شده است و برخی هم در حال برنامه ریزی است تا بعد فاطمیه استارت بزنیم.

من به عنوان کسی که دوستان میدانند مدیون دینم هستم تلاش میکنم اندازه خودمون موثر باشیم، ادعای تحول دنیا و کشور را هم نداشته و نداریم و اندازه خودمون تلاش میکنیم موثر باشیم، شما هم حواشی را رها کنید و اگر میتوانید همراه باشید یکی میتونه دعا کنه یکی میتونه کمک مالی کند، یکی میتونه در محتوا و… کمک کند.

کانال شیخ فرهاد فتحی:

https://eitaa.com/joinchat/1246560365Ca5e65155c1

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *