شما کدام سبک زندگی را میپسندید؟


🧕 حجاب خروجی سبک زندگی ایرانی اسلامی است و از سبک زندگی غربی نمیشه خروجی حجاب گرفت؛ سبک زندگی غربی مثل عروسی اقتضائات خاص خودش را دارد، نمیشود سالها رسانه ها را مدیریت نکنی ، رسانه ی دشمن هر روز قوی تر و رسانه های ما هر روز ضعیفتر شوند، در و دیوار شهر را از سبک زندگی غربی پر کنی و نهایتا بگویی چرا اینگونه شد؟! خب خروجی سبک زندگی غربی همین است، از معماری خانه ها تا ویترین پاساژها، مخالف سبک‌زندگی ایرانی اسلامی است‌.

🔺 در سبک زندگی غربی، مفاهیمی مثل ازدواج، محرم و نامحرم و … بی معنا است و رابطه ی نامشروع را با یک نامگذاری زیبا، تبدیل به مفهوم لوکس میکنند و اسم زنا را ازدواج میگذارند تا احساس گناه نکنند ولی نهایتا این رابطه غیرشرعی و‌ گناه است و آثار تکلیفی و وضعی خودش را دارد.

🔘 مشکل اصلی جامعه، جایگزین شدن سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی ایرانی اسلامی است، وقتی تعریف جامعه از موفقیت عوض شد و و نسل جدید در سنین پاینن بالغ شدند و تا سنین بالا دنبال تحصیل و… بود و در این بازه ی زمانی که ما هیچ برنامه موجه شرعی برایش نداریم دچار صدجور آسیب میشود و نهایتا چون به گناه عادت کرده است دیگر یا کلا قید ازدواج را میزند یا اگر ازدواج کند به طلاق عاطفی و طلاق واقعی ختم‌میشود، کسی که سالها به سبک‌زندگی غربی و بی تعهدی معتاد شده است، نمیتواند یهویی به یک شخص‌ متعهد تبدیل شود.

✅ هنوز برخی این‌واقعیت ها را انکار میکنند ولی باید واقعیت ها را بپذیریم و برای رفع آن از راهکارهای غلط قبلی استفاده نکنیم و دنبال راهکارهای منطقی برای نسل جدید باشیم.

✍️کانال شیخ فرهاد_فتحی✍️

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *