القائ ناامیدی ممنوع.

مقام معظم رهبری:القاء بی‌آینده‌گی، بن‌بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کار‌های بدخواهان ایران است و امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.

📌برخی جملات بالای آقا را به معنای عدم نقد مسئولین معنا میکنند و هر کس هم محترمانه بگوید، قیمت گوشت در دولت شما، ۳ برابر شده است قیمت خودرو دوبرابر شده است برای او در ایتا هشتگ #نفوذدرروحانیت و #ضد_انفلاب میزنند و از هیچ کاری علیه او دریغ نمیکنند تا کسی نتواند علیه دولت کمترین نقد را بکند و ۸ سال بگذرد و مردم اینبار هم از نظام ناامید شوند هم از روحانیت که ۸ سال بخاطر اینکه این دولت ادعای انقلابی داشت سکوت کردند.

📌مردم وقتی ناامید میشوند که ببینند روحانیت این همه مشکل را در کشور نمیبیند و به جای مطالبه حقوق مردم به توجیه گر مسئولین تبدیل شده است. مردم وقتی ناامید میشوند که حس کنند روحانیت لابد هیچ مشکلی ندارند که صدایی از آنها برای این همه مشکلات بلند نمیشود. مردم زمانی ناامید میشوند که ما جلوتر از رهبری حرکت کنیم و کلمات رهبری را کامل منتشر نکنیم و آن جملاتی که به نفع خودمان هست را منتشر کنیم. مردم اگر بدانند ما با استدلال و منطق مخالف براندازی این نظام هستیم و با استدلال و منطق حامی اصل نظام و رهبری هستیم و با استدلال و منطق منتقد مسئولین هستیم اتفاقا امیدوار میشوند چون مییینند کنشگران انقلابی هم مثل آنها مشکل دارند و از سر شکم سیری از انقلاب دفاع نمیکنند آنها هم مسکن ندارند آنها هم برای تهیه گوشت و… مشکل دارند و با اینکه خودشان مشکل دارند ولی ۲۴ ساعت از اصل نظام دفاع و با براندازان مبارزه میکنند و اینجا مردم حس مشترک پیدا میکنند و امیدوار میشوند. مردم اگر ببینند کنار نقدهای صحیح و وارده که داریم، وقتی به دولت حمله جناجی میشود دفاع کنیم و نقاط قوت دولت را هم بگوییم مردم امیدوار میشوند و حس اینکه روحانیت میخواهند توجیه گر باشند به او دست نمیدهد. مردم وقتی ناامید میشوند که روحانیت که ۱۲۰۰ سال پناهگاه مردم بودند به حامی مطلق مسئولین تبدیل شوند و هیچ نقدی به آنها نکنند که مبادا امکاناتی که دارند را از دست بدهند. مردم اینجا ناامید میشوند.

🔻 رهبر انقلاب امروز در دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها خطاب به مسئولان: این گلایه‌ها و توقعاتی که مطرح شد، همه‌اش درست است؛ این مطالبی را که این دوستان گفتند، با دقّت به خاطر بسپارید. اینها صرفاً گزارش نبود؛ گزارش بود، همراه گزارش، گلایه هم بود. و این گلایه‌هایی که اینجا کردند، تقریباً همه‌اش، به نظر من درست است. همه‌ی آنچه که گفتند، به‌عنوان توقّعاتی که از دولت و از مسئولین و از شخص بنده دارند، توقّعات درستی است.

📌 ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛‌ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست. ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛‌ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست.

📌 ما از لحاظ بهره‌وری خیلی وضعمان بد است.ما از لحاظ بهره‌وری خیلی وضعمان بد است.

📌 مقام معظم رهبری:القاء بی‌آینده‌گی، بن‌بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کار‌های بدخواهان ایران است و امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.

📌 داشتن نیروی انسانی جوان متخصص یک افتخار است اما اگر شغل نداشت بیکار ماند چه؟ یک سرافکندگی است! / بعد بنشینیم مدام به خودمان بگوییم چرا مهاجرت میکنند؟ خب باید کار بدهید…

📌این سخنان امروز همان رهبری است که فرمودند حس ناامیدی القا نکنید ولی خودشان به این شدت نقد میکنند پس نقد با القای ناامیدی متفاوت است. القای ناامید یعنی این نظام دیگر نمیتواند کاری کند و قابل اصلاح نیست و باید براندازی شود نه اینکه یکی بگوید براندازی خسارت محض است و از اصل نظام دفاع کند و به امید اصلاح مسئولین را نقد کند. کسی که نقد داخلی میکند یعنی هنوز امیدوار است وگرنه به اصل نظام حمله میکند به جای دفاع از نظام.

🗨 اگر همین حرفها را یک نفر دیگر میگفت این جماعتی که همیشه جلوتر از رهبری حرکت میکنند، میگفتند مردمو ناامید نکنید البته بعید نیست الان هم بگویند گزارشات غلط به رهبری رسیده است و اینقدر هم وضع خراب نیست که ایشان میگویند. یعنی آدم نمیدونه با این جماعتی که یک عده بخاطر منفعت طلبی و یک عده بخاطر نادانی دفاع مطلق از همه چیز میکنند چه کند!!…

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 نظر

  • علی

    اصلاح طلب یعنی خائن به وطن . یعنی هرزه. یعنی هر اتفاق خوب در کشور بیفته ناراحت میشه و هر اتفاق تلخ بیفته شاد هست. اصلاح طلبان سربازان استکبار در کشور ما هستن. اصلاح طلبان صهیونیست ایرانن. وسلام

    1403-02-13 در 14:16
    • من

      شاشیدم توی دهن کثیفت

      1403-06-02 در 07:10
  • جعفر


    سلام علیکم
    نظر رهبری :
    ۱) امیدافرینی اولین و ریشه ای ترین جهاد شماست.
    ✍ : اگه نمیتونی امید بیافرینی ، لطفا ناامید آفرین نشو !
    ۲) انقاد کردن سخت نیست ؛ همراه انتقاد ، پیشنهاد هم بده !
    ✍ اگه نداری ، برو یکم مطالعه کن !
    ۳) همه دولتا کار خوب کردن این دولت هم …
    ✍ واقعا وزن کارهای این دولت (با همه نقایصش) هموزن دولتهای اخیره ؟!

    1403-02-08 در 13:37