طلبه تحول خواه!

✍️خب کم کم داره کلیپ های طلبه انقلابی تحول خواه دیروز، بین طلاب دست به دست میشه و در برخی کانال های ضدانقلاب هم پخش میشه و با این روند بعد از مدتی اسمش سرزبون ها میفته، چون هم دوستان انقلابی دنبال سوژه جدید هستند هم جریان ضدانقلاب دنبال یک سوپر انقلابی است که علیه رهبری و انقلاب حرف بزند.

اخیرا ۳ بار سخنان ایشان را نقد کردم که در سایتمون است میتونید مراجعه کنید ولی ما هم مقصریم که سرمایه ی اجتماعی خودمونو اونقدر تحویل نمیگیریم تا تهش طرف چپ کند، نمیدونم چرا ما نمیتونیم از نیروهای خودمون درست استفاده کنیم، چون این شخصو من از قدیم میشناسم ، در تبریز همسایه هستیم و میدونم چقدر خانوادشون انقلابی و متدین هستند، شاید در محله ما فقط همین ها به سوپر انقلابگیری معروف بودند.

خانواده شهید و جانباز و…

خب این جوون که طلبه بناب هم است و طلبه های بناب در انقلابیگری معروفند الان به اینجا رسیده است.

✍️به نظرم بزرگان حوزه وقت بذارند و برن باهاش حرف بزنند، همه ی ما آدم هستیم، زندگی شخصی طرف از هم پاشیده، ظاهرا زندگی دخترش هم به مشکل برخورده، خب اینا انسانو تحت تاثیر قرار میده ، اگر بی مهری هم بهش اضافه بشه دیگه یهویی قاطی میکنه‌.

وقتی مادرم متوجه شد با تعجب بهم گفت مگه میشه؟! گفتم چی بگم آخرالزمان دیگه، گفت حتما دیوونه شده …، یعنی باورش نمیشه این خانواده علیه انقلاب حرف بزنند و‌میگه حتما دیوونه شده.

✍️هرکسی یک ظرفیتی داره، من با پوست و گوشت و استخوان بی مهری های جبهه ی خودی ر‌و دارم میبینم، چندین بار خواستم همه ی صفحاتمو حذف کنم و برم در یک روستای کوچک زندگی کنم، به قدری فشار بهت وارد میکنند بیا و ببین، مفت و مجانی میخوای برای جبهه انقلاب کار کنی ولی یک‌عده نمیدونم چرا نمیذارند.

اینا رو گفتم تا بدونید همچنانچه منتقد این فرد هستم و با احدی سر آقا و نظام تعارف نداریم ولی هنوزم نمیخوام اسمشو بیارم و امید دارم با وساطت بزرگان مسئله حل شود و دلم میسوزه یک طلبه ی خوش فکر داره تبدیل به ضدانقلاب میشه.

ظاهرا یا باید طبق فرمول موجود که جواب نگرفتیم بریم جلو یا اگر کسی بخواهد راه دیگری وارد شود اذیت خواهد شد و نهایتا یا منزوی میشود یا چپ میکند یا با خون دل ادامه میدهد.

خلاصه از بزرگان حوزه تمنا دارم هر کس به سهم خودش برای او وقت بذارن، شاید درست شد، اگر حل نشد او هم به عاقبت مخالفینی که نمک نظامو خوردن و نمکدان شکستند دچار خواهد شد که امیدوارم اینگونه نشود و با عقلانیت این مسئله حل شود. یاعلی…

✍️ شیخ #فرهاد_فتحی / عضویت 👇🏻
@sheikh_farhad_fathi

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *