رائفی پور یا قالیباف؟

✅ اخیرا بحثی میان طرفداران قالیباف و رائفی پور و افراد دیگر بخاطر ادعای اخیر ایشان درمورد دریافت ۱۴۰ سکه توسط یکی از نمایندگان شکل گرفت، بنده اول فقط ازشون درخواست کردم که سند این ادعا را بفرمایید و اگر ادعاتون مستند باشد من هم کنارتون هستم تا با فساد مبارزه کنیم، گفتم کمی صبر کنیم ببینیم چی میشه و نهایتا دیدم متاسفانه ایشان با لشکر سایبری خود ول کن ماجرا نیستند و به همه یک نوعی تهمت میزنند تا خطی رو استادشان نیفتد و اصل ماجرا و ارائه سند فراموش شود.

🔰 اولا بنده هنوز منتظرم بدانم ۱۴۰ سکه را چه کسی گرفته است، اینکه بگویید به دادستانی گفته است ارزشی ندارد، چون ایشان در صدا و سیما این ادعا را کرده و باید به صورت عمومی هم این ادعا را ثابت کند نه پشت درهای بسته که ما نمیدانیم سندی دادند یا نه ثانیا ایشان از گفتگو فراری هستند یا گفتگو با افرادی را قبول میکند که میداند اهل مناظره نیستند و اطلاعات کافی ندارند ولی افرادی که اهل مناظره و مطلع باشند را با یک برچسبی رد میکند.

📌بنده دیشب توییتی زدم و گفتم بنده حاضر به گفتگو هستم و هیچکدام از اون برچسب ها را ندارم و خیلی از دوستان انقلابی هم حمایت کردند ولی خبری نشد.

🔻 به یکی میگن مخاطب نداری ، به یکی میگن سواد نداری، به یکی میگن تخصص نداری، به یکی میگن کیف کشی، به یکی میگن جناحی هستی، به یکی میگن کاندیدی و… که بنده گفتم هم مخاطب میلیونی دارم هم استاد سطوح عالی حوزم، هم مدرک دکتری دارم هم ساعتها با افراد شاخص جریانات مختلف گفتگو کردم پس بهونه گیری نکنید و بیایید.

✅ البته چندبار دیگر هم در مورد مسائل دینی نظرات غلطی دادند و دعوت به گفتگو کردیم که نیامدید.

🔻برادر عزیز چند روزی سکوت کردیم بلکه این دوقطبی را تمام کنید، ولی یک لشکر چندهزار نفره درست کردید هرکس از شما سوال میکنه بهش حمله میکنند و این چند هزارنفر را به عنوان کل مردم ، معرفی میکنید.

🔻احتمالا به ما هم بگید خودشیفته ای، اصلا تو کی هستی، تخصص تو چیه. دقیقا منم میخوام همینو بدونم که تخصص استاد چیه؟ مدرکش چیه؟ ایشان در دین شناسی، مذهب تشیع، تاریخ اسلام، شرح و استناد نهج‌البلاغه، مصادیق ولایت و امامت، مهدویت، شناخت آخرالزمان، فرقه‌شناسی، نمادشناسی، شناخت شیطان‌پرستی، شناخت صهیونیسم، فراماسونری و سیاست، اقتصاد، هواشناسی و امثالهم نظر میدهند، چگونه این تخصص ها را کسب کردند.

🔻اگر مشاورانی دارند دقیقا بگویند چه کسانی هستند؟ مگر میشود یک نفر در همه زمینه ها این مقدار ریلکس و تخصصی ورود کند.

🔻ولی مثل همیشه جناب ‎#رائفی_پور فرار کردند و با اکانت های فرعی، من و جبرائیلی و محبی و قالیباف را بهم وصل کردند که با هیچ چسبی بهم نمیچسبیم.

🔰 برخی گفتند موضوع گفتگو‌چیه؟ موضوع گفتگوی بنده اساس تفکر ‎#مصاف است که یک تفکر دینیه و به عنوان کارشناس دینی انحرافات متعدد در این تفکر سراغ دارم که یکی از میوه هایش، مسائل و حواشی اخیر است.

🔻 دوستانی هم میگویند دوقطبی نکنید و…، موافقم ولی به ایشان بفرمایید چون همیشه حمله از طرف ایشان است و درحالت طبیعی کسی به ایشان کاری ندارد ولی نمیشود شما در هر زمینه ای نظر غلط بدهی و پاسخگو هم نباشی و چون یک عده مریدت هستند بگویند هیچی نگید، استاد میتونه همه چی بگه ولی هیچکس نباید به استاد چیزی بگه، اگر دوقطبی و تخریب بد است، تخریب نیروهای انقلابی توسط ایشان و تیمشان هم بد است ، اگر مشکلی ندارد که نسبت به ایشان هم مشکلی ندارد، من منتقد قالیبافم و بهش رای نداده و نمیدهم ولی خدمات و سابقه و انقلابیگری قالیباف به مراتب از ایشان بیشتر است، پس الکی ما رو به کسی نچسبونید که بنده به هیچ شخص و جناحی نمیچسبم.

✅ بارها هم سعی کردم دوستانه مسائلو منتقل کنیم ولی شما دوست دارید حاشیه درست کنید و بعد هم کسی چیزی نگوید، بنده هم از شما حمایت کردم هم مشکلی باهاتون ندارم ولی همچنانچه شما حق دارید از عالم و آدم نقد کنید، حتی به رهبری بگید من چجوری مردمو دعوت کنم و اما و اگر بیاورید ، ما هم حق داریم از شما سوال کنیم، شما را نقد کنیم، شما را دعوت به گفتگو کنیم.

🔶مجدادا شما را به گفتگوی زنده و دوستانه دعوت میکنیم تا مردم ببینند و قضاوت کنند. یاعلی…

🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯ شیخ فرهاد
@sheikh_farhad_fathi

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫14 نظر

  • فاطمه

    سلام. آقای فتحی، من چند تا از مطالب سایتتون و خوندم و متوجه چیزی شدم و که فکر میکنم شما حواستون بهش نیست. شما مدتیه بنظر من خیلی خودتون و درگیر حواشی میکنید. زیاد هم دیدم تو کانال متن میذارید از اینکه کی چی بهتون گفته و شما چی جواب دادید و با کیا به مشکل برخوردید و… گفتن اینا توی مجازی و بین عموم مخاطب بنظرم چیزی جز ضرر نیست. این مسائل و مشکلات جزئی کار فرهنگی باید بین خودتون و تیمتون باشه. شما کاری که میدونی درسته رو انجام بده و برو. مطالب کانال شما باید همه برای نزدیک کردن مردم به اسلام و انقلاب باشه. برای یاد گرفتن موضوعی باشه. الان من با خوندن این مطلب چی یاد میگیرم؟ چی به دانسته ها و حکمتم اضافه میشه؟ صرفا حس میکنم دارم ماجرای دعوای دو نفر و میخونم و چون در دل ماجرا هم نبودم نمیتونم قضاوتی کنم. اگر اشتباه میکنم لطفا اگاهم کنید و حلال کنید.

    1403-01-20 در 04:59
  • amir335

    شیخ فرهاد
    شما مسلمونی او هم مسلمونه
    هر دو در مسیر ولی فقیه هستید
    شما باید در خفا با ایشون صحبت کنی
    الان کاری جز زمین زدن دیگران و انتقاد بلدین شما؟
    آقای رائفی پور تا حالا به شما بدی کردن؟
    به شما توهین کردن؟
    چرا دارین شلوغ کاری میکنین؟

    1402-11-24 در 17:20
  • امیر حسین

    شیخ فرهاد
    شما مسلمونی او هم مسلمونه
    هر دو در مسیر ولی فقیه هستید
    شما باید در خفا با ایشون صحبت کنی
    الان کاری جز زمین زدن دیگران و انتقاد بلدین شما؟
    آقای رائفی پور تا حالا به شما بدی کردن؟
    به شما توهین کردن؟
    چرا دارین شلوغ کاری میکنین؟

    1402-11-24 در 17:19
  • چاهنچاه حالا حسرت عاری از مهر

    من آخرین اخطارمو بهت دادم شیخ
    اگر حلال کردی ک هیچ نکردی شب میام به خوابت گفته باشم

    1402-11-15 در 21:41
  • رضا حیدری

    آقای شیخ عزیز یک درصد فقط فکر کن اشتباه کردی حق با رائفی پور بوده حرمت لباست رو حفظ کن دلیل نمیشه اگر ایشان جواب شمارو نمیده شما خشمگین بشی و کاروزندگی ووقتتو بزاری بری عیبهای این بنده خدارو پیداکنی که بتونی زمینش بزنی بفهمونی به ماها که آره این استادنیست شیخ فرهاد استاده یا اینکه چقدر مانوردادی که ریش تراشیده عزیزم اگرازنزدیک این بنده خدارو دیده باشی ریشش کم پشته ولی صدق ریش میکنه این بدبخت رفته چوب کرده توی لونه زنبور زنبورها بهش حمله کردن شمام زنبور بی جیره مواجب مافیای ثروت وقدرت نباش اصلا گیرم این کارش اشتباه توی آخوند بالباس پیغمبر چه حجت شرعی داری که تخریبش کنی؟برادر عزیز یه خورده فکرکن تولباس دین تنت هست فسد العالم فسد العالم
    اینم شمارمه توی کانالت هم هستم ایتا ۰۹۱۰۶۵۱۴۴۵۰
    حیف شمارتوندارم مستقیم بهت نهی ازمنکرکنم

    1402-11-13 در 08:13
    • صابر

      یه سوالی خیلی ذهن منو درگیر کرده
      پولی که شیخ از مردم گرفت بابت تبلیغ کردن و معروفیتش بود یا فقیر فقرا یا قرارگاه و کارفرهنگی خواهشا یکی جواب بده
      و اینکه آیا سندو مدرکی هم گذاشته تا ببینیم یا نه؟

      1402-11-13 در 08:56
  • نوشابه ضرر داره ولی ....

    درود بر حاج اقا جباری

    1402-11-11 در 17:33
  • window.open('https://irib.ir');

    alert(‘8’);

    1402-11-11 در 17:30
  • alert('8');

    alert(‘8’);

    1402-11-11 در 17:29
  • دهه هشتادی دغدغه مند

    حلال کن ولی تو هرزمینه ای دخالت نکن

    1402-11-11 در 14:28
  • دهه هشتادی دغدغه مند

    کامنت هام زیر و رو میکنه دنیا رو همین الان معذرت خواهی کن

    1402-11-11 در 14:21
  • دهه هشتادی دغدغه مند

    درود بر من من خدای جهانیان هستم شیخ فهمیدی

    1402-11-11 در 14:20
  • دهه هشتادی دغدغه مند

    پول مردمو خوردی از سفره مردم حرف میزنی؟
    حیف پولی که بنده خدا تو ذهنش بود الان میره برای فقیر فقرا اونوقت حروم تبلیغاتت کردی که دیده بشی و بازدید بره بالا و پول یامفت ؟!یاللعجب….
    آخوند مجتهد کرواتی تو یکی نباید به رائفی پور گیر بدی هرموقع به قول خودت متخصص شدی تو زمینه ای اونوقت حرف بزن نه الان که غیر ضربا ضربو چیزی بلد نیستی

    1402-11-11 در 14:10
    • دهه هشتادی دغدغه مند

      حلال کن‌

      1402-11-13 در 08:51