حماسه 9دی بصیرت چگونه باعث تحول میشود؟

✔️ به مناسبت نهم دی چند خطی نوشتم:

😇 ‏کمی از سال ۸۸ بگیم: ۱۸ سالم بود و رای اولی بودم، بخاطر جوی که در پاتوق ما شهناز تبریز ایجاد شده بود همینجوری از موسوی طرفداری میکردیم، پدرم جانباز اعصاب و روان است ولی من نه کاری با انقلاب داشتم و نه مقید به احکام دین بودم و بخاطر استقلال مالی دنبال خوش گذرانی خودمون بودیم.

🥸 ‏از ۱۲ سالگی کار میکردم و از ۱۶ تا ۱۸ سالگی کارگاه زدم و درآمد میلیونی از تزریق پلاستیک داشتم و یادمه روزی ۵۰ الی ۱۰۰ هزارتومان درآمدم بود و سیگار مارلبرو فیلتر پلاس را بسته ای ۱۵۰۰ ت میخریدیم و مسائل دیگر که بماند:)) بخاطر اینکه هوش بازاری داشتم وسط داستان ماجرا را فهمیدم.

🤔 قبل انتخابات فهمیدم جنبش سبز و طرفدارانش که ماها هستیم ۱. بخشی سن رای ندارند و بخاطر دختربازی و بزن و برقص هر شب از شهناز تا ولیعصر تبریز هستیم ۲. به شدت بی منطق هستیم و فقط میگیم آزاد باشیم درحالیکه هرکاری میکنیم. ۳. موسوی به شدت جوگیر شده بود.

✅ ‏در متن نمیشه کامل مطلب را برسونیم و نیاز به شرح بیشتر است ولی همین ها باعث شد من همون زمان بیخیال بشم و نهایتا چون از احمدی نژاد هم متنفر بودیم اساسا رای ندادم، گرچه کلا اهل رای نبودیم و بخاطر جوگیر شدن میخواستیم رای بدیم ، طرفدار هیچکس نبودیم و فقط میگفتیم آخوندا برن:)

👈 اینکه آقا میگه #بصیرت و ۹ دی میشه روز بصیرت واقعا من با پوست و گوشت و استخوان بی بصیرتی خودم و‌دوستانم را حس کردم، هر غلطی میکردیم و میگفتیم آزادی نیست ، درآمد خوب داشتیم میگفتیم چرا مردم ندارند، هر کاری میکردیم و دوست داشتیم هیچکس هیچ چیزی به ما نگوید.

🤍 ‏با کمترین تذکر میگفتیم زندگی خودمونه، به کسی ربطی ندارد ولی وقتی مشکلی برامون پیش میومد به همان ها که ازش متنفر بودیم مراجعه میکردیم، همون آخوند و بسیجی محله نهایتا دستمونو میگرفت و باهامون حرف میزد و رفقایی که کلی براش هزینه کرده بودیم ، جز هزینه و زندان چیزی برامون نداشتند.

🫥 اینکه چه شد متحول شدم و … در یک ویدیو بخشی را گفتم و چند روز بعد منتشر میکنیم ولی حقیقتا مشکل ما عدم بصیرت است ، من با چشم خودم پدرم را میدیدم که جانباز اعصاب و روانه و هیچ پول و امتیازی نگرفته ولی میگفتم کشور را اینا خوردند، حال مطالعه نداشتم وهرچی رفقا میگفتن میگفتیم بله.

🤸 آره هرچی تو کافه و پارتی و… بدون سند میگفتند ما قبول میکردیم و هرچی اونا سند نشان میدادند میگفتیم مشخصه جعلیه، الکیه، خر که نیستیم، داریم میبینیم چه وضعیه و…؛ خیلی حرف دارم ولی اگر بگویم از یک طرف برخی انقلابی ها حمله میکنند از طرف دیگه ضدانقلاب و باز هرکس حرف خودشو میزنه…

🤕 رفیق من کسی هستم که روزی پدرم هم از دستم خسته شد و اونقدر وضعم بخاطر استعمال مواد آشفته بود که همه رهام کردند ولی همان دقایق نه خدا و اهلبیت رهام کردند نه آخوند و بسیجی محله و من نهایتا جوری برگشتم که الان وقتی بعد ۱۴ سال اینا رو میگم کسی باور نمیکند و این معنای همان آیه است.

😍یُبَدِّلُ اللهُ سَیِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ؛ آره مکتب ما همینه، نگاه به چندتا مذهبی نکنید، دین ما همینه و ابوذر راه زن میشه حضرت ابوذر، زهیر لات عثمانی مذهب میشه حضرت زهیر و…؛ هنوزم قصد ندارم گذشته را کامل بگویم ولی گاهی نیازه بگیم تا شاید برخی بفهمند و الکی در دیوار نزنند.

✌️‏اگر هم دنبال دیده شدن بودم همان سالهای اول طلبگی اینا رو در یک رسانه میگفتم و میترکید ولی ۱۰ سال ۲۴ ساعته درس خواندم،‌ بالاترین مدرک تحصیلی و تدریس حوزه را گرفتم تا نگویند فلان است. اساسا هم از معروف شدن و دیده شدن فراری بودم ولی سال ۹۸ فهمیدم برای اینکه بتونی مطلبتو به دیگران برسونی چاره ای نداری که معروف بشی، چون در زندگی قبلی‌در منطقه خودمون معروف بودم و آسیب هاشو میدانستم و از معروفیت فراری بودم و تا ده سال اول طلبگی فقط درس میخواندم و مطالعه میکردم و اگر تبلیغی هم میرفتم میگفتم فیلم نگیرید و آنقدر خوشی دیده بودم که انگار هیچی حال نمیداد، و فقط مطالعه و حرم و … آرومم میکرد و بخاطر اون اساسا اهل تفریح و … نبودم و حالم با اونا خوب نمیشد.

💯 رفیق من الانم هیچ انتفاع خاصی از دین و انقلاب ندارم و تو اینور باشی یا اونور به حال من فرقی نداره ولی چون هر دو سبک زندگی را تجربه کردم باید بهت بگم که بدونی اولا اونور هیچ خبری نیست ثانیا بدونی به قول رفقا کل الخیر بی باب الحسین علیه السلام و بدونی حال خوب در بندگی خداست، و وقتی با عبودیت به بصیرت رسیدیم، به سادگی میفهمیم که من و شما امروز باید از این مظلوم یعنی دین و انقلاب دفاع کنیم. یاعلی…

✍️ شیخ #فرهاد_فتحی / عضویت 👇🏻
@sheikh_farhad_fathi

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 نظر

  • اکبر احدی

    سلام ، شما در سال ۸۹وارد حوزه شدید و پس از شش سال سطح ۳را دریافت کردید ، چطور می شود؟؟؟ هر طلبه ای که وارد می شود پس از یک سال مقدماتی و پنج سال تحصیل ، می شود سطح ۱ ،، چطور شما در شش سال سطح ۳ شده اید؟؟؟ از همین جا باید شک کرد که شنا را یک عده گماشته اند و در آخر پس از جلب حمایت مردمی ، مسیرتان را با همان حامیانتان تغییر دهند

    1403-03-07 در 18:33
  • یاران

    سلام خدا خیرت بده
    الهی بحق محمد و آل محمد عاقبت بخیر بشی داداش
    اونور آب دست ما رو هم بگیری و شفاعتمان کنی.
    دست ما ک از مهدی فاطمه س خییلی دوووره.

    1402-10-09 در 21:48